Kratka predstavitev Ekošanka

Ekošank je ime za vozilo, ki ima pogon na človeško silo in kot že ime pove, tudi šank. Ima 10 pedalov, kateri so lahko gnani individualno. Iz pedalov je prenos na dve glavni gredi, te pa prek multiplikatorja na menjalnik zadaj. Ekošank ima tudi osvetljen šank in pozicijske luči s smerniki, po tanovem pa tudi kar močne LED reflektorje za razsvetljitev vozišča.

Vozilo je bilo narejeno za maturantsko parado 2007, saj smo tisto leto opravili maturo. Ideja je bila naša, glavni izvajalec, svetovalec in konstruktor pa je bil g. Tone Šinkovec. Mi pa smo naredili vse kar je lesenega, pa tudi vse kar se osvetlitve in elektrike na splošno tiče.

Kratka predstavitev v obliki slideshowa je tukaj na desni. Več opisa pa je tu spodaj, kjer sproti objavljam vse posodobitve in dogodke v vezi z Ekošankom. Na kratko je tudi opisana zgodovina Ekošanka.

Želim vam prijeten ogled, pa ne se ustrašit kaj pokomentirat.

ponedeljek, 20. oktober 2008

Vizitke

Danes sem dobil tudi vizitke. Sicer poizkusna serija, sam sem z njimi zelo zadovoljen.
Osnutek je izgledal takole.

Še fotografija vizitke, posneta danes.

Toliko pa sem jih dobil.
Če imate komentar ali mogoče kakšno mnenje o vizitki pokomentirajte tukaj.

Kdor jo hoče naj mi pošlje naslov na mail ekosank@gmail.com. Dobil jo bo seveda zastonj. =)

Drugače pa vabljeni v ta petek in soboto v Ivančno Gorico. Sploh petek bo kar nekaj voženj po Ivanških ulicah. Tam bodo tudi vizitke, tako da kar pogumno.
Reportaži seveda sledita, tako petka kot sobote.

1 komentar:

Ekošank pravi ...

In do danes mi jih je ostalo samo še kakih 10. Bodo v kratkem druge, verjetno malenkost spremenjene, vendar bo osnova ista.
Ko jih naročim in dobim, seveda objavim takoj. =)