Kratka predstavitev Ekošanka

Ekošank je ime za vozilo, ki ima pogon na človeško silo in kot že ime pove, tudi šank. Ima 10 pedalov, kateri so lahko gnani individualno. Iz pedalov je prenos na dve glavni gredi, te pa prek multiplikatorja na menjalnik zadaj. Ekošank ima tudi osvetljen šank in pozicijske luči s smerniki, po tanovem pa tudi kar močne LED reflektorje za razsvetljitev vozišča.

Vozilo je bilo narejeno za maturantsko parado 2007, saj smo tisto leto opravili maturo. Ideja je bila naša, glavni izvajalec, svetovalec in konstruktor pa je bil g. Tone Šinkovec. Mi pa smo naredili vse kar je lesenega, pa tudi vse kar se osvetlitve in elektrike na splošno tiče.

Kratka predstavitev v obliki slideshowa je tukaj na desni. Več opisa pa je tu spodaj, kjer sproti objavljam vse posodobitve in dogodke v vezi z Ekošankom. Na kratko je tudi opisana zgodovina Ekošanka.

Želim vam prijeten ogled, pa ne se ustrašit kaj pokomentirat.

torek, 16. september 2008

2. faza; streha, (pomlad 2008)

Po splavitvi Ekošanka in po skoraj enoletnem testiranju, smo se končno odločili da je zadnji čas, da naredimo streho.
Oče je imel nekaj 3/4 colskih cevi doma, iz katerih sva naredila ogrodje za streho. Vogali so lepo zaobljeni in dimenzije strehe so cca 2 × 5 m. Pokrita je večina Ekošanka. Stoji na štirih ceveh 40×40, ki se jih da skrajšati.
To pa zato, ker se mora streha lepo zložiti med transportom, da se da Ekošank normalno seliti, karti višina z streho je okoli 3 metre, brez nje pa meter manj.

Ekošank z zloženo streho.
In pripadajoči podaljški.


Poleg tega je v eni cevi še kabel za razsvetljavo šanka in tudi za pozicijo. Konektor je računalniški molex s štirimi kabli, od katerih pa sta do sedaj uporabljena le dva. En pride še za pozicijo na vogalih strehe, eden pa je še opcijski. Za postavitev strehe sta potrebna vsaj dva moža in nekaj spretnosti.=)

Konektor v cevi. Na drugem koncu cevi je še en.
Streha je tudi malo obokana, toliko da je napeta. Na slikah je to skoraj ni opazno.
Več slik in detajlov, kot vedno, v albumu. Pozoren opazovalec bo že opazil slike tretje faze. ;)

To je drugi del triologije zgodovine razvoja Ekošanka. =) Sledi še ena faza, ta pa se je zgodila neposredno na pogonu Ekošanka. =)
Da nebo kdo mislil da se je razvoj končal s tretjo fazo. Ekošank še vedno ni dokončan, pa tudi v bližnji prihodnosti še ne bo. Se vedno še kaj najde. =)

1 komentar:

bkranjc pravi ...

A streha je zavarovana. Letos je blo dost toče.